Για προϊόντα που διατίθενται προς πώληση, εκμίσθωση ή αγορά με δόσεις μέσω διαδικτύου ο Κανονισμός ορίζει την κατάλληλη σήμανση, το σημείο απεικόνισης της, τον τρόπο εμφάνισης της (με χρήση ένθετης απεικόνισης ή όχι) τον χρόνο εμφάνισης της (στην περίπτωση ένθετης με το πρώτο κλικ, ή με roll over), με αναδυόμενο μήνυμα (pop up), νέα καρτέλα (tap) κ.α.
Ορίζει επίσης ότι το δελτίο προϊόντος εμφανίζεται στο μηχανισμό απεικόνισης κοντά στην τιμή του προϊόντος, είναι ευδιάκριτο και ευανάγνωστο και επιτρέπεται να εμφανίζεται με τη χρήση ένθετης απεικόνισης και πρέπει να αναγράφεται ευκρινώς και ευανάγνωστα “Δελτίο προϊόντος”.
Αν εφαρμόζεται ένθετη απεικόνιση, το δελτίο προϊόντος εμφανίζεται με την πρώτη επιλογή (κλικ) με το ποντίκι ή την πρώτη κύλιση (roll-over) του ποντικιού πάνω στον σύνδεσμο ή την πρώτη επέκταση του συνδέσμου σε οθόνη αφής κ.α.